Yenidoğanlarda beslenme iki saatte bir. Benim sana naçizane tavsiyem aynı yoldan geçtiğim için söylüyorum ilk iki üç gün sütüm gelmedi sonra da süt sağdım ve sütümü arttırmağa çalıştık tabi bu arada çocuk aç kalamazdı mecbu mama verdik ama nasıl her öğün ilk önce çocuğu emziriceksin sonra mama vereceksin 1 ölçü sonra sütünü sağacaksın iki saat geçince yine ilk kendi sütünü sonra mama. Diye diye sağdıkça emzirdikçe sütün artıcak ilk başlarda mamanın tamamını bitirirken bir süre sonra sütun onu doyurmuş olucak ve mamaya ihtiyaç kalmıcak herhalde 2 yıl bu çocuk mama içicek ye üzülüyordum çünkü biberona öyle bir yapışıyordu ki ama 3. Aydan itibaren ağzına biberonu değirmiyor öğürüyor sadece anne sütü sadece sabır ve bolca sağım