Anneler merhaba ☀️ sağlık sorunlarım sebebiyle kızımı memeden kesmek zorundayım 20 aylık zaten iyice azaltmıştım sabah uyanınca öğlen ve gece uykusuna dalarken emiyor bir hafta on güne yayıp bıraktırmak istiyorum sorum şu ki öğlen arada annem uyutabiliyor onu hallederim ama sabah 6-7 arası uyanıp emip uyumak istiyor öyle biberon alışkanlığı da yok devam sütüne mi alıştırmaya çalışsam siz nasıl yaptınız hiç hazır hissetmiyorum kendimi ama kesmek zorundayım sabahları ben tuvalete gidip gelene kadar bile kıyameti koparıyor nasıl bir yol izleyeyim sabahları ve akşam uykusuna geçerken cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim 🌸