Oğlum 27 aylıktı bezi çıkardığımda , zaten uzunca bir süredir tuvaleti öğrenmişti benimle sürekli banyoya geliyor ve görüyordu bende arada bilerek gidip gösteriyordum bak çişim geldi diye daha sonra klozet şeklinde lazımlık aldım ve banyoya koyduk maksat mantığı anlasın oraya hiç yapmadı ama hep oturup yapıyor gibi davranıyordu , be birgün bezini değişmek için çıkardım ve takmak istemedi bende tamam dedim böyle ⅔ saat bezsiz kaldı ve yapmadı altına bende konuştum o zamann bez yok dedim artık tamam dedi , tuttum ve yaptı uyudu hiç kaçırmadı ilk gün tertemiz geçti gecede çıkardım ben aynı anda gece kalktım tuttum yatırdım geri, evim sıcak olduğu için hasta olur diye hiç korkmadım bence gereksiz bir korku , ikinci gün yapmak istemedi duşa kabine koydum suyla oynadı yaptı , daha sonra hep öyle küçük tuvalete koydum suyla oynadı ve yaptı sonra baktım yapıyor tuttum kabızlık oluyor ilk baş bak krem sürücem acımicak diye diye alıştık bir haftada, ne halı kaldırdım ne başka bişey çok şükür alıştı hemen tabi ben de çok takip ettim ilk zamanlar sürekli sordum götürdüm duşa soktum sıcak suda küvettinde oturdum korkmasın yapsın diye suyla alıştık biz .. korkutmayın zorlamayın öğreniyorlar çok sabır gerekiyor 😇