Elbuel Ben hem spinal hemde epidural oldum. İkisi olma sebebim ise normal doğum ile başlayıp sezeryana çevrildi. Ama ciddi baş ağrısı çektim dikiş ağrılarını unuttum 🙈 Kafein alman isteniyor ama onlarda sonrasında kabızlık yaptı ve acile gidip lavma yaptırmak zorunda kaldım. Ve az bir iş yapayım belim çok ağrıyor .Şimdi tekrar girsem genel anestezi isterdim .