Elbuel selam, 10 ay önce spinal doğum yaptım. Korkuyordum baya çok stres yaptım uyuşmam falan diye. Ancak belden vurulan iğneyi hissetmedim bile acımadı hiç, direk uyuşuyorsun zaten. Bana kafanı sakin oynatma sabit tut ağrın falan olmasın demişlerdi ama benim bebeğimin doğumu sıkıntılıydı onu görmek için kafamı deli gibi oynattim sonrasında asla baş agrım falan olmadi. Nescafe falan almıştım bitter çikolata aldım ama hiç yemedim bile gerek görmedim, şükür ne agrım ne sizim oldu. Kaysi kompostosu için bol bol, yürüş yapın yürüdükçe düzeleceksiniz asla panik yapmayın korkulacak hiç birşey yok. Allah yardımcınız olsun.