Merhaba anneler bebeğim 2,5 aylık sadece emziriyorum bazen mememi tam boşaltamadığından sütümü sağıp derin dondurucuya atıyordum onlarda 3 ay saklanıyormuş Ocak’ da sağdığım sütleri nasıl vereceğim biberon hiç kullanmadı ayrıca beni emiyor ziyan mı olacak ne yapmam lazım önerilere açıyım 🙏