Tubutubu Kizlar bebegim emiyo ama gunduz cok az sutum olduğu icin sabah ogle aksam mama veriyorum emziriyorumda ama az geliyo. gece sütüm oluyo emiyo ama gunduz 60 cc ye 2 olcek veriyorum doymuyo 90 a 3 versem cok mu olur acaba bazende 75 e 2 bucuk olcek veriyorum o da az geliyo napiyim ya ??
Durununannesi11 Tubutubu ben emzirmiyorum canım ama 2 ay 9 günlük bebeğim daha iki gündür 90 cc veriyorum her zamnda değil arada hala 75 cc veriyorun açlığına göre doymuyosa ver tabi kilosu ne kadar kilo alımı nasıl bilmiyorum ama doymadığını nasıl anladın
Bebeminnie Tubutubu benmde 55 günlük kızım, her iki memeyi de emziriyorum doymazsa 2 ölçek mama içiriyorm üstüne tam geliyor. Ama geceleri hiç emzirmeden verirsem 3.5 ölçek yapıyorum Çok değil bence mamanın arkasında iki aylıkta 120 cc yazıyor
kuzeymom Tubutubu bir ölçek daha fazla yap dibinde 15-20cclik kaldığında bıraktır gazını çıkar eğer devam ederse zaten doymamıştır doyduğunda kalanları içmez ben öyle yapıyordum 😌
Tubutubu Durununannesi11 hep agliyo araniyo mama verince susuyo kilosu 4 bucuk boyu 53 3.400 dogmustu cok kiloda almadi sanirim
Durununannesi11 Tubutubu evet çokda almamış doktorunuz bişey demedi benim kızımda 3400 doğdu 2 ay kntrolünde 58cm 6 kilo çıktı 😊
Tubutubu Durununannesi11 ay masallaahhh benim bebisim cok zayif o zaman yaa 53 santim 4 bucuk kilo ben mamayi artiriyim en iyisi ya doymuyo demekki bebegim doktor kilosuna ne dedi
Durununannesi11 Tubutubu bizim birazcık fazla 200 300 grm 😂 siz biraz fazla verinnzatenndoyduğunda bırakıyolar ben 90 verüyorum ama her zamn bitirmez . bide canım verdiğin mama yarıyomu acaba ona dikkat et olmassa değiştir her mama her bebeğe yaramaz
BerrinMercan Tubutubu ben 60 veriyordum ama 60 ve 75 az geliyorsa 90 ver fazlasını zaten kusar demişti bana doktorum.
Selintosh Tubutubu Bebeğim yaklaşık 2 aylık versem 4 ölçeği bile afiyetle yiyor.Bence 3 verin 2 çok az
Purposeless Ben mama vermiyorum ama kızım doymuyor mu acaba dedim sağdım 150 cc hepsini tek seferde yedi sabahtan aksama kadarda memede hala doymadığını düşünüyorum normal mi ??
Ayperim Tubutubu biraz kilosuyla bağlantılı olmakla beraber yalnızca mama ile beslendiğimizi belirtmeliyim 2 ay 13 günlük 4 ölçek yapıyorum yabi 120 cc
Mduygum Tubutubu gece biseyler yersen sabah kahvaltini da erken yaparsan sutun olur Bir dene bak ne jadar sutun cogaliyo fark edeceksin
Cagla Tubutubu benimki 2 ay 16 gunluk ama 2 aydan itibaren 120 ye 4 ölçek veriyorum. Doktor böyle vermemi soylemisti. Bende meme +mama gdiiyorum ama ben önce emziriyorum üstüne herzaman 60 ml veriyorum bazen doyarsa hic vermiyorum. Ama emzirmeden direkt verirsem 120 veriyorum. 2 aylk icin sadece 60 cok az bence cnm ben 20 gunlukken bile 90 veriyodum doktorun söylediğine göre. Zaten kutunun arkasndada nekdr vermen gerektigi yaziyor.