acemianne01 Merhaba anneler, Bebeğim 4 buçuk aylık , ne gündüz nede gece 2 saatin üzerine çıkamıyoruz emzirme aralığında. Bebeği benimle aynı durumda olan anneler var mı ? Siz neler yaptınız yada yapıyorsunuz ? Bu durum normal mi ?
masal28 acemianne01 Gündüz ben 2.5 3 saatte bir emziriyorum ama gece 2 veya 3 kere kalkıyor en fazla. Gece emzik veremiyor muzunuz?
Maybeoneday acemianne01 ya bir yasına kadar böyle sürüyor canım meme emen bebek malesef böyle 😂 ama 1 yasından sonra düzene giriyor azcık dhaa dayan güzel anne 🥰
acemianne01 masal28 öncelikle cevabınız için teşekkür ederim , evet veriyorum ama uykuya dalana kadar sonra bırakıyor .
[silindi] acemianne01 yine sizinki emzik alıyormuş şükret ne yorgunluğundan nakşediyorsun 😂 bizimki 1,5 saatte bir 2 saatte bir soyana kadar memede uyuyor bırakmıyor ben kendim yatırıyorum baya içince
acemianne01 [silindi] Doğru herkesin yorgunluğu kendine zor elbette 😌 teşekküre ederim . Allah size de kolaylık versin . Ben de uyku eğitimi veriyorum birde . Kendi kendine uyuması için . Memede uyumayı bırakması için size de tavsiye ederim .
acemianne01 [silindi] Sallayarak uyuyordu bebeğim , öncelikle onu bırakmaya başlayarak . Eğer senin bebeğin de memede uyuyorsa ordan başlaman gerekiyor. Bununla ilgili faydalı makaleler bulabilirsin araştırırsan. Bende o şekilde başladım .