Nebihe bana doktor hamileyken yazmıştı doğum yaptım 4-5 gün falan daha kullandım sütümde çok vardı 3-5 çocuğa yetecek şekildeydi ama sanırım genetik anneminde böyleymiş çünkü benim sütümde sonradan azalma çoğalma olmadı size süt artsın diyemi verdiler