Sevimliannee hayır hiçbir şey olmadı, bende önce bundan şüphelendim ama evin içinde onu etkileyecek herhangi bir kavga, gürültü olmuyor. Ailenin hem tek çocuğu hem tek torunu, ilgi tamamen onda başkasında da değil. Hiçbir zaman kızmayız, sesimiz yükselmez. 2 yaş sendromunda sadece. Bu yüzden üstüne de gitmiyoruz. Acaba sendromdan kaynaklı olabilir mi?