Bebeğim 10 aylık erkek. O kadar güzel altın sarısı saçları var ki hiç kıyamıyorum bana kalsa asla kestirmem ama eşim kestirince daha gür daha güzel olucak diyor ve ona söz geciremiyorum sıfıra vurdurcak bir de :( Merak ettiğim şu sıfıra vurduktan sonra yeni çıkan saçların rengi degışebilir mi rengi şekli vs. Ya da kestirenler daha güzel oluyor diyebilir mi acaba içim rahatlar :)