Pozitif-Anne87 ay sadece 1 kez adet olmuştum sonra içime bir his çöktü adet sancılarım var ama asla olmuyordum sonra 3 tane test aldım 2 si normal 1 tanesi erken gebelik testi hoc biri çıkmadı .1 i bozuktu zaten neyse işte burda bi anne post açmıştı ,ikinci çocuk falan diye işte kendimce ona teselli verdim durumu anlattım belki senin de öyledir dedim. o da bana benim arkadaşım da senin gibi oldu 5 haftalık hamileydi, test al yap dedi tabi ben 1 hafta önce yaptım diye rahattım. içime bir kurt düştü uyuyamadım ya hamileysem diye. Ertesi gün pazara gittim dönüşte test aldım ve eve geldim hemsn yaptim bir baktım çift inanmadım ertesi gün sağlık ocağına gittim kan verdim yaklaşık 5 6 haftalık hamilesin dedi çok garipti ya 😂😂 bu arada güya korunuyoduk geri çekilme asla güvenilir değil korunma şekli de değil bence