3 aylık bebeğim geceleri daha uzun uyumaya başladı, sabah uyandığımda özellikle sağ memem şişmiş ve sert bi şekilde uyanıyorum. O sırada hiç bir acı hissi yok. Ama emzirme bittikten sonra aşırı şiddetli bi acı 2-3 saat geçmiyor. 3 kere doktora gittim mastit değil dedi, memede süt kalıyordur onu sağ diyen oldu her seferinde sağıyorum bir işe yaramıyor. Sadece sağ mememde bu sorunu yaşıyorum. Başına böyle bişey gelen var mı? Emzirme bittikten sonra meme neden acır sizce?