Mom44454 Gunesay açılalı bir ay olduysa etkisi gidiyormuş tarih atıyorum açtığımda bir ay olduysa çöpe😑
Mom104 Gunesay Kolay kolay ilaç tüketmiyoruz zaten antibiyotik ve diğer şurupları bu şekilde kullanıyoruz 💕
sibellllo Gunesay Gunesay calpol oda ısısında beklet dolaba koyulmaz açıldıktan sonraki süresi 2 maksimum 3 aydır canım buzdolabıma koyduysan kullanmanı onermem
kuzeyto Gunesay bizim doktor en fazla 3 ayda yenileyin hatta hastalik oldugunda yeni alin mumkunse evdekini kullanmayin demisti asidan sonra. 2 yas asilari ates yapmisti biraz 3 tane birden yiyince de sukur cok yukselmedi
Gunesay kuzeyto benim kızımda yarın bexsero ve rota aşısı olcak. İlk dozlarında calpol nerdeyse 1 ay olmuştu açalı ve etki etmedi sanırım ateş yaptı. Bu sefer tedbirli davranmak adına sormak istedim ben de
kuzeyto Gunesay siz yeni alin nolur nolmaz ama calpole ragmen hafif bir ates oluyor korkmayin zaten 37lerde seyrediyor, bi gun sonra da geciyor genelde🙏
balannesiii Gunesay saklama sürecini bilmiyorum ama 1.5 ay sonra etkisini kaybediyormuş maalesef işyeri doktorum ve eczacı arkdasım söylemişti versende fayda etmez demişti bende 1.5 ayda bir yeniliyorum sende öyle yapmalısın
Gunesay balannesiii teşekkür ederim bugün ben de farkettim bir önceki kullandığım calpol süresi nedeniyle işe yaramadığını
Bgmbgmbgm Gunesay açıldıktan sonra 4 hafta kullanılabiliyormuş.. dolaba koyma demişti bize doktor. Güneş filan almayan kiler gibi kullandığınız dolap vs. Daha uygun