ElifMelek Arkadaşlar 2 dir testi yapamıyoruz derin uyuyacak diyorlar hareket etmesin bebek diyorlar buyuzden olmuyor bunun başka bi yöntemi yok mu ya 1 aylık olduk şimdi yeniden randevu alacaz.. yapanlar nasıl ve hangi hastanede yaptınız
HaticeYlmazAydn ElifMelek Ben mamasını aldım gittim verdim emerken uyuyaklıyor ya o sırada yaptılar. Hem içti hem baktılar. Emziriyorsanız öyle baksınlar olmuyo mu acaba?
ElifMelek Bugün emzirirken denedik yine hareket ediyor diye olmuyor dediler daha sonra biraz uyudu bu defa kulakları kirli galiba kbb ye muayene olun önce dediler oraya gittik doktor kulakları temiz dedi anlamadım valla yeniden randevu alacaz.. uyumadan olmuyor mu sanki