Bebissss Kizlar 25 gun once normal dogum yaptim ama dikislerim iyilesmedi enfeksiyon var bir tanesinde krem ve antibiyotik verdi doktor ama bi iyilesme olmadi yasayan varmi iyilesme sureci nasil.oldu dikisleriniz kacgune dustu🙏
Ecemtaskm Bebissss benimde aynı şekilde hem içerden hem dışarıdan enfeksiyon kaptı bi tane antibiyotikli bi tane uyuşması için krem verdi bide normal antibiyotik kremler den önce batikon sürdüm biraz kuruttum öyle kremleri karıştırıp sürdüm çok şükür 2-3 haftaya kesi iyileşti
Bebissss [silindi] canm kaniyodu dikis yeri ve cok agriyodu saglik ocagina gittim baktilar enfeksiyon kapmis dediler zaten iltihap akiyo
MvS220221 20 gün oldu benim düşmeDi hala çok ayakta kalınca ağri ve baskı yapiyo kanama açık pembe beyaz bı renge dönüştü Dr a gitmedim düzelir diye bekliyorum
Ecemtaskm Bebissss çok uzun sürmedi düşmesi zaten 3 dikiş vardı benim 2 hafta belki ondan sonra kesik açıldı enfeksiyon kaptı benimki