Buradaki çoğu kişi doktorun söylediğine yanlış demiş . Hayret bişey ! Canım bebeğin ilk onda doğum kilosuna ulaşması gerekir . Sağlıklı olan budur. Bence doktoru dinle ve günde bir ya da iki kere mama ver aama eds yöntemi ile böylece sütünde artar . Bebeğinde aç kalmaz . Başlarda süt az gelir zaten zamanla artar . Sütün arttıkça da mama miktarını azaltır sonrada bırakırsın .