Allahım günahım neydi benim bunları yaşıyorum bu kafar aksi bu ladar huzursuz ağlak uyumayan bir bebek olamaz çıldırıcam kendime zarar vericem en son bıktım bir insan niye uyumaz ya neden eziyet eder tek başıma yoruldum artık allahım sabır ver 8 ay 15 günlük kızım var ne yaptıysam uyumuyor günlerdir ne yapıcapımı şaşırdım artık yapmadığım şey kalmadı neyin nesidir bu böyle