Merhaba 22 aylık oğlum geceleri uyanıp evin içinde gezmek istiyor. Yaklaşık bir haftadır bu şekilde olmaya başladı. Saat dokuz on gibi uyuyor, saat 3 4 gibi uyanıyor. Öncesinde de deliksiz uyumazdı her gece üç dört kere uyanıp süt ister geri uyurdu. Bu şekilde bir değişiklik beni çok yormaya başladı. Uyandıktan sonra geri uyuması saat altı yediyi buluyor. Sekizde işe gidiyorum ve yorgunluktan depresyona girdim. Hasta felan değil. Yeni gelen diş yok. Bu durumu nasıl atlatırız tavsiyeniz var mı Allah rızası için geçici mi bu durum nedir 😔😔😔😔