dün gece eşimle bende dayanamıcak duruma geldik. bebeğim normalde çok kötü değil uykusu yemesi içmesi vs. ama geceleri sık uyanır. yine de uzun uyuduğu da olurdu. ama dün çok fenaydı. dayanamadık öyle ağladı ki çok şaşırdım ilk kez bu kadar ağladı. diş sıkıntısı da yok şuanda 7 buçuk aylık. dün gece resmen zirve yaşadık sanırım ne oldu anlamadım. sürekli kalktı ve emmek istedi başka türlü uyumadı ama normal emerek uyumaz.