Arkadaşlar bebeğim 7 buçuk aylık mamayı içtikten 10 dakika sonra geğirip çok az miltarda kusuyor bu neden olur reflü falan mı yoksa fazla geldiği için mi? Mamadan 1-2 saat sonrada bazen ağzına geliyor kusmuyor yutuyor tekrar ama kaynıyo midesi yani böyle bi sorunu olan çözen var mı aranızda