Günaydın kızlar, 6 buçuk aylık kızım sütüm iyice azaldı gunde iki kere versem şükür diyorum o yuzden hep mama ile gidiyor. Ek gıda da henuz tam bir duzen oturmadı dolayısıyla takviye yapıyorum. Fakat daha perşembe aldığım mama bugün bitti. Zaten kutuyu açtım neredeyse yarısı yok boşluk var. Mama fiyatları deseniz aşırı. Siz kac günde bitiriyorsunuz mamayı? İndirimli bulduğunuzda stok yapiyor musunuz?