ipekkizimm Merhabalar, henüz desteksiz yürümeyen kızım için parkta bahcede giymeye yere basinca ayagi soguk almasın diye bu modelini kullanabilirmiyim? Patik diye geciyor ama tabanı lastik midir kullanan var mı?
Giraysmom20 ipekkizimm direk ilk adım ayakkabısını alabilirsiniz, oğlum yeni yeni adımlıyor biz aldık genelde elimizden tutmadan tek yürüyemez daha ama en azından dışarıda içim rahat ediyor
Arasannesi ipekkizimm tabanı lastik yalnız bana biraz uyduruk geldi ve almadım.yani altı lastik ev panduflarından farkı yok bence
mucizem ipekkizimm Canım almanı önermem. Çünkü burun ucunda ki plastik alan çok geniş olduğundan çocuk yürürken takılıp düşebiliyor. Arkadaşımın bebeği kullandı takılıp düştü alnı yarıldı 😔 Ben bebeğime evde giymesi için hep babyonthego kullandım şu an 3 yaşında hala onu kullanıyorum. İlk adım ayakkabısı olarakta yaz mevsimine denk gelmişti vicconun önü kapalı sandaletlerinden kullandım çok memnun kaldım.
ipekkizimm mucizem Giraysmom20 Sakura-chan Vanilya Mom104 Doruk20 Arasannesi Melek18 Kızlarr evde 20 numara vicconun bu ayakkabısı var ilk adım degil sanırım yuruyene kadar dışarıda yere basmak icin bunu kullanabilirmiyim? Yurumeye baslayinca vicconun ilk adim ayakkabisini alacagim o zamanki ayakkabi numarasina gore. Simdi almak istemiyorum numarası degisecegi icin. Tam yuruyene kadar bunu kullansak olur mu max.15 20 dk ayakta duruyor zaten
bluekoala Melek18 @Giraymoms20 @Mom104 @Sakura-chan merhaba kızlar. Ogluma ilk adım ayakkabısı alıcam örümcek kullanmıyorum ama ilk adım arabasında 5-6 adım atıyor artık zamanı geldi diye düşünüyorum. Bu indirimde sizce nasıl? Bunun düz olanı col hosuma gitti de 1 ay giycegi şeye 180 vermek istemiyorum. https://imgyukle.com/i/NBnR5n Yada nasıl tarz almalıyım?
Giraysmom20 ipekkizimm evet tabanı gayet kalın ve ortopedik, ortopedik taban olduğu için maksimum 1 numara büyük alabilirsiniz haberiniz olsun
ipekkizimm Giraysmom20 ya oyle de dusundum aslında ama bazi yorumlarda henuz tek yuruyemeyen bebekelere ayakkabi giydirmeyin demis doktor. Bizimki parka filan tutunarak gidiyo simdi desteksiz 1 2 adim da atmaya basladi yakinda yururse ilk adim da alabilirim. Siz kac numara aldiniz vicco muydu
Giraysmom20 ipekkizimm ben vicco ilk adım aldım, ayağını ölçtüğümde 12.5 cm çıktı o yüzden 21 numara aldım evde de giydiriyorum tabanları ortopedik olduğu için içim rahat
Mom104 ipekkizimm Altı lastik ama üst kısmı pamuk gibi elinize aldığınız da dokusunun yumuşaklığı hissedeceksiniz, yumuşacık ve sıcacık tutuyor sarı olanını kullandık diğer kalitesiz plastikleri kullanmaktansa vicco alın hem bebeğinizin ayağı hem siz rahat edin 💕
ipekkizimm Vanilya cok tesekkurler peki vicconun ustu acik keten ayakkabilari var elimde ilk adim icin uygun olur mu
Sakura-chan ipekkizimm güzel bir patik ama tavsiye etmem yaz geliyor . Ayağı terler bunda.Daha hava alan yazlık bir ayakkabı bakmalisin .vicco nün derileri var ama onda da ayak terliyor . Spor ayakkabı veya bez keten tipi öneririm
ipekkizimm Sakura-chan haklisiniz cok tesekkurler peki vicconun ustu acik keten ayakkabilari var elimde ilk adim icin uygun olur mu