Mom727272 Oda lambasi arıyorum kizlar, göz yormayan beyaz ışıklı. Öneriniz var mı? Bazıları aşırı ışık veriyor kötü oluyor, bazılarında da iç bunaltıcı derecede az oluyor.
Epifenomen-gkc Mom727272 ben gece lambama Philips osram ampul kullanıyorum. Sarı Beyaz ışık var ve ek olarak Farklı renk seçenekleri var. Kumandası var uzaktan da kontrol edebiliyorum ışık derecesi artırılıp azaltılabiliyor. Gece bebegimi emzirecegim zaman ısıgı biraz artırıyorum uyudugumuzda en alt seviyede tutuyorum çok azıcık ışık yapıyor sadece. Ben normalde ışıkta uyumayı hiç sevmem, kendim bile blackout perde kullanıyorum ışık geçirmesin diye ama bebek olunca el mahkum o ışık az da olsa açılıyor. Ben tavsiye ederim. YouTube dan videolarına bakabilirsniz
minikcancan Mom727272 o kadar gece lambası denedim en güzeli a101den fişe takılanlardan almıştım o çıktı bulursanız alın
Mom727272 Epifenomen-gkc ya çok sağolun bilgi için. peki lamba olarak nasil bir şey kullanıyorsunuz? Üstü kapalı mı açık mı?
Epifenomen-gkc Mom727272 açık canım üstü, kapalı olanlar ışığı güzel savurmuyor pek sevmiyorum. Benim gece lambam aslında eski çalışma masamın lambası 🙈 Ikea dan almıştım