Gzmskr bimin ve a101in bezi pişik yaptı. Şu an şokunkini kullanıyoruz gayet memnunuz. İçeriği de temiz en azından. Migrosun bezini de denedik o da güzeldi ama gideceğimiz her yerde, eşimin memleketinde falan migros yok diye şoka geçtik. Şok hemen hemen her yerde var diye