Aslan-123 Arkadaslar bbegim 2 ay 18 günluk sadce memeyle besleniyor sorum şu tek mememi veriyorsunuz bi ögünde yoksa ikisinide mi ? 2 saatte bir emIriyorum tekini veriyorum dogru mu yeterli mi sizce?
htceee98 Aslan-123 bebeğim 2 buçuk aylık birini emzirip gazını çıkarıp altını değiştirip ikinciyi emziriyorum her zaman ikisinide emziriyorum
Nazliece Aslan-123 son yağlı süt kilo alımı yapan o yüzden tek meme verip her defasında değiştiriyordum. Sürekli degistirmek hava yutup gaza yol açabilir
Btl0610 2 saate bir tek meme emiyodu 2 aylıkken 😊 tabii her bebek farklı olur doyuyosa tek meme yeterli
Aslan-123 htceee98 peki kilo alimi cok mu iyi ikisinide emziriyorsunuz ya yani kilolu bir bebek mi normal mi kilosu
Veraveannesi 7 aylığız bir öğün sağ bir öğün sol 9 kg olduk doğdundan beri bu şekilde veriyorum diğer türlü ağız sütünü alıp yağlı kısmı kalıyormuş
Aslan-123 Veraveannesi aynn onu biliyorum da insan görmuyor ya ne kadar içtiğini acaba diyor doymusmudur diye☺
Veraveannesi Aslan-123 bende öyle düşünüyodum ama şuan kızım acıkınca yada canı emmek isteyince mem diyo yani bi şekilde aç kalırsa anlatır sana daha bebekkende iii iii diye ağlıyodu meme istediği zaman ağlama şekli bi farklı oluyodu 😁
Tatliheyecan Aslan-123 bende emmesi uzun sürüyorsa değişiyorum göğüsü yada emerken uyursa uyandığında diğerini veriyorum. Zaten iki defa unutup aynı göğsü verince diğeri şişiyor pompayla sağıyorum.
Prenses-annesi1 Aslan-123 ben o aylarda 20 dakika bir göğüsmü 20 dakika tabi isterse diğer göğüsmü veriyordum genelde uyurdu birini emerken uyumadığı zamanlarda öyle yapıyordum hemşirelerdr öyle demişti bana