Kızlar oğlumun ateşi 38.2 ye çıktı ilaç verdim 37.8 e kadar düştü sadece sonrasında geriçıkıyo ılık dış aldırdım nafile 37.8 38 arası gidip geliyo doktorası gittik takip et 38 üstüne Çıkınca ilaç ver dedi 4 saatte bir. Çok uykusu geldi ama korkuyorum uyutmuyorum napabilirim kızlar ateşinin düşmesi için