elizitosunannesi Bir beslenme de tek göğüs mü veriyorsunuz ikisini de veriyor musunız? Kızım ikinciyi almadan çekiyor kendini haliyle bir memeye tekrar gelene kadar 4-5 -6 saat geçiyor?
turunculuanne elizitosunannesi bence bu kişiden kişiye değişir herkesin süt miktarı aynı değil. Kızım doğduğundan beri tek göğüs emiyor. Bebekler zaten doyduklarında emmeyi kendileri bırakır( başka bir problem yoksa)
neredenbileceksinizz elizitosunannesi ben tek meme gidiyorum gündüzleri 2 saatte bir emiyor rutin oldu mesela 9 da emdi 11 de emiyor 3 ay 5 günlük arasını açmak istedim 3 yapayım dedim ama olmuyor durmuyor
Ygmryldrm elizitosunannesi bende tek meme veriyorum tek gosus bosalmadan 2ncisini vermeyin zaten diger gosus rahatsiz ediyosa sagip dondurun
elizitosunannesi turunculuanne kendisi bırakıyor ikincşyi vermeyl denersem de almıyor umat rım yetiyordur
elizitosunannesi Ygmryldrm rahatsız etmiyor 4 aylık olduk, böyle yaptığım şçin geç mi doluyor göğüs diye düşünüyorum
elizitosunannesi 3children1mom 4 aylık olduk başından beri böyle gidiyoruz, yaklaşık 2 ay zaten iştahsızlık meme reddi yaşadık maalesef
elizitosunannesi 3children1mom saatli emzirdim hep sonradan iştahsızlık dolayısıyla meme reddi olunca sürekli beslemeye çalıştım, çok şükür şuan bunu aştık ama kendi bıraktı mı 2. Yi veremiyorum
3children1mom elizitosunannesi Bende büyük kızım da saatli emzirdim sonrası hüsran Doktor dedi 2 saatte bir emzir die Keşke dinlemeseydim küçücük cocuk çenesi çabuk yorulur die düşünemedim meğer doyduğu için bırakmazmış memeyi yoruldugundan bırakırmış 🤦🏻♀️