Yine kızımı sakladığım bir gece post açıyorum:) sorum ek gıda annelerine, kızım 5 aylık olmak üzere. 5 aylığı geçtikten sonra tadımlara başlayacağız. Muhtemelen yoğurtla başlarız. Siz köy sütü ile mi yoğurtlarınızı yapıyorsunuz? Yoksa pastörize günlük sütle mi? Bildiğim kadarıyla köy sütü çok tavsiye edilmiyor ama sormak istedim. Çünkü evde kendimiz taze köy sütüyle yapılmış yoğurt tüketiyoruz. Cevaplarınızı bekliyorum:))