Kızım 1.5 yasında asla ama asla agzına kendi isteğiyle birşey almıyor eline Bi yiyecek tutup agzına götürmüyor oyuncaklar dısında.. 3 saatte bir yemek veriyorum ona o da cizgi film izleyip direk yutuyor kesinlikle agzında çiğnemiyor.. 3 saatte Bi düzenli yedirdiğim için kilosu normal ama hep corba türü ya da herşey yoğurt karıştırıp yiyor pütürlü pek yiyemiyor.. İlerisi için Bi sorun olur mu sizce.. Ne yapmam lazım fikir verir misiniz