Kızlar kuzenimin oğlu yataktan düşmüş yatak 60 cm kadar varmış eşine söyleyemiyor bebekle ilgili bir şey olunca eşi kuzenime çok kızıyor yağız da bir şikayet yok çok şükür düşeli 3 gün olmuş 3 gündür sürekli takip ediyor yağızı her zamanki halinde diyor ben kendi doktoruma da sordum ilk 48 saat önemli ama bulgular 2 saat içerisinde kendi belli eder dedibir de size soruyum kız çok korkuyor bir şey olmasından kafa travması olsa şimdiden sonra belirti verir mi yada sizin bebeğiniz yüksekten düştü mü hastaneye gittiyseniz doktor ne yaptı yağız 1 yaşında