Edanurada 6. Ayda aldık cok kullandıgımız söylenemez.genelde tutabilecegı şekilde kesip bebegımın eline verdım meyvelerı ben.ya da küp küp dograyıp kendım verdım.bebedor marka aldık güzel bir ürün.silikon olanlardan tercıh edin bir de fileli olanlar varmıs onları bebekler agızlarıyla koparıyormus