E bebekden her zaman ki gibi ürün siparis verdim ptt den kargo takip no mesaji geldi girdim baktım. nerde diye ürün çok alakasız bir şehirde bu sabah bana temassiz teslim almam icin kod geldi. dedim bugun dagitima cikardilar gelir heralde. aksam oldu tekrar girip baktım siteye adreste olmadigim icin haber kagidi birakilmistir deniliyor. eşime dedim giriste kagıt var mi dedim oda yok kagit dedi. e bebek sitesinde bakiyorum urun bulundugum sehirde gozukuyor.ama ptt sitesinden baktigimda urun baska sehirde gozukuyor ve teslim edildi yazıyor. Sacma olan taraf urunu kod olmadan nasıl teslim ederler hadi kodu gectim tc numarasi olmadan nasıl verirler e bebek sitesine mail attim donus yapilmadi aradim mesai saati disindaymis boyle sorunla karsilasan var mı para iadesi mi olur yoksa kargo gelir mi az miktarda degil aldigim seyler bilen birileri yardimci olabilir mi