Sezaryen sonrası en başta ve en sonda dikiş ortası estetik dikiş olur normalde ve özellikle sağdaki acır bi süre fakat sizin şimdiye kadar erimesi gerekirdi o baş ve sondaki dikişin aylık muayenenenize gittiniz mi? Birine kontrol ettirin dikiş bölgenizi iltihap,şişme,kanama var mı diye. Ve lütfen doğum sonrası için doktorunuza muayene olun birşey olacağını sanmıyorum ama kontrol genel olrak önemli.