Agahinannesi duaelvin ben ısırgan otunu içiyorum gayet iyi. Tohumunu aktara sordum önermedi sadece otunu önerdi
inismona duaelvin tohumunu bilmiyorum ama ısırgan kadar süt yapan başka bir şey yemedim içmedim. Ne zaman ısırgan böreği yesem müthiş sütüm artıyor çok büyük bi nimet bu ısırgan 🥳
duaelvin inismona iyi ki var öyleyse ısırgan ☺️ Bi arkadaş soruyordu hemen söyleyeyim bari inşallah bol bol sütü olur onun da 🙆♀️
Ftmsnny duaelvin bende şöyle bir tarif var Doğum yaptığımda bunu kullandım çok işe yaradı dilerseniz deneyin. Rezene anason çemen otu ısırgan tohumu. Bir avuç kuru erik kayısı incir tarçın karanfil 1 litre su demleyin soğuk yada sıcak için.