Merhaba güzel anneler,
Bilgisi olanların bir konuda yardımlarını istiyorum. 6 aylık bir bebeğim var. Dün öğlen ilk reglimi oldum (açıkçası rahatlığa öyle alışmışım ki zor geldi 🥺) benim bebeğim 2 buçuk aylıkken spiral taktırmıştım. Şuanda çok acayip bir kanamam var (2 saatte ped doluyor). Normalde 3 - 4 gün sürer ve çok az bir kanamayla (minik orkid paketi son gününde falan da günlük ped yeterli gelirdi mesela) adet dönemim biterdi. Sorum şu; doğumdan sonra bu yoğun kanama normal mi? Ya da spiralden mi kaynaklı bu yoğun kanama? Ya da ikisinden de değil bir anormallik mi var? Şimdiden teşekkürler.