Merhaba Sevgili Anneler.4 aylik kizim dogumundan beridir yastiksız ve orta sert ataginda yatiyordu. Ama bu bir kac gundur asla yatağında yatmak istemiyor. Emerek uyutuyorum genelde. Sutum tanzikli oldugu icin hep yatarak emzirmek zorunda kaliyorum. Mecbur kendi yatagimiza yatirip orda emzirip uyutuyorum sonra kendi yatagina koyuyorum. Ama suan kendi yatagina koyarkoymaz gozlerini hemen acip cirpinmaya basliyo. Benim yatagima koyuncada mişıl mişil uyuyor. Kendi yatagina yastik koydum ondada uyuyor. Meger keramet yastiktaymis. Oyle uyumasina izin veriyorum.cunku bu saate kadar uyumadi baska turlu. Benim ytagimda uyuyunca bu sefer eşim salonda yatmak zorunda kaliyo.Çok mu kötu yastikta uyuması. Ve ne yapmam lazım.