MomSongul 6 aylık bebeğim var. Doğumdan sonra adet oldum düzene de girmeye başlamıştı ama 1 ay gecikti. Emzirme döneminde 1 ay gecikme normal mi hanımlar, bilgisi olan var mı?
Papatyaseverrrr MomSongul kac ay oldu dogum yapali benim 9 ay olacak her ay gecikiyorum bu ay 15 oldu gecen ay 17 gundu halada olmadim oylecene bekliyorum gelsin diye
basaktpe12 MomSongul inanırmısın bu ay herkes de aynı şikayet doğumumdan 6 ay sonra adet oldum en fazla 1-2gün atlardı veya önce olurdu bebeğim 1yasında en son 27ocakta oldum kafayı yicem olmadım hala baş dönmesş bel ağrısı karın ağrısı oluyor
Prens0205 MomSongul test yap bir daha istersen 1 ay gecikme fazla kuzenim spiral var diye hiç önemsememiş o dönemde de iş kuruyorlardı ondan hiç adet aklına gelmemiş düzensizlikleri de olduğundan bir sorun var heralde diye gidiyor 12 haftalık hamile olduğunu öğrendi 🤭😂 benim daha var ama geçenlerde evi komple kaldırdım halıları yıkadım ettim sonrasında kanama oldu birliktelikten sonra çok az acaba spiral mi kaydı diye korkuyorum 😱
MomSongul Papatyaseverrrr doğum yapalı 6 qy oldu işte ama 40ım çıktıktan sonra bile bu kadar gecikmedi hala da hiç belirti falan yok. Yoksaaaaaa😳😱😱😱
MomSongul basaktpe12 ay Allahıııım😳😳 benim de arada çoook hafif bir kasık ağrım oluyor. Bel ağrımın haddi hesabı yok ama fıtık var ona bağlıyorum. Hayır şimdi hiç adet olacak gibi de durmuyorum 😀hayırlısı Allahtan
MomSongul basaktpe12 arada kasıklarımda çooook hafif bir ağrı oluyor ama 3 saniye sürüyor sürmüyor. Belim aynı adet ağrısı gibi ağrıyor ama fıtık var ona bağlıyorum. Emzirirken normal diyorlar ama 1 ay da çok fazla değil mi ya? Hiç olmamış olsam neysede olduktan sonra 1 ay gecikme 😳
Papatyaseverrrr MomSongul nasi korunuyorsum canim test yapsaydin keske bir ay uzu bir sure bende olmazsam yaptircam ihtimal vermek istemiyorum ama olmadikcada aklima baska bisey gelmiyor
basaktpe12 MomSongul bende her sabah allahım nolur diyorum tık yok adet belirtisi mi desem gebelikmi bilemedim 😀
MomSongul Papatyaseverrrr idrar testi yaptığımda negatif çıktı. Ama üzerinden bayağı zaman geçti. Korunma yöntemi, korunma yöntemi olmayan geri çekilme 🤦🏿♀️🤦🏿♀️🤦🏿♀️😂 olursa başım üstünde. Hem istiyorum hem cesaret edemiyorum 😀kaynanam diyo ki rüyanı gördüm 2. Geliyor 😂kadının rüyaları çıkıyor ya. Ayyyy🤦🏿♀️😂😂
Papatyaseverrrr MomSongul bendede var o agrilardan ama geciyor bas donmeside var insallah psikolojiktir seninde kucukmus daha bebegin
MomSongul Papatyaseverrrr İnşaAllah canım. Rabbim en doğrusunu bilir muhakkak, olursa başım üstüne ama cesaret edemiyorum. Hayırlısı Allahtan 🌼
Papatyaseverrrr MomSongul idrar testi yaptignda ne kadar gecikmistin ahaha ayy aman kaynanan kehanetlerini bikac sene sonrasina saklasin yazik bebis kucuk daha cok olmamis dogum yapali zor olur
MomSongul Papatyaseverrrr ayy öyle demee kaynanam melek gibi kadın. 70 yaşına kadar torun sevmemiş. İstiyorki olsun 😊kızmıyorum yani ona. Ama diyorum yok anne dur oğlum daha çok küçük 😂
MomSongul Papatyaseverrrr 1 hafta geçmişti yaptım negatif 10 güne tamamlayınca bidaha yapmıştım galiba tam hatırlamıyorum. Neyse ben en kısa süre de bşdaha test yapayım. Artık çıkar herhalde 😂
Papatyaseverrrr MomSongul 😂😂ahaha ayy ne iyi niyetlisin valla insallah gonlune gore olur rabbim beklemedigmiz bir durumla karsilastirmasin olursada basimiz ustune🌸
Papatyaseverrrr MomSongul yok ya 1 hafta gecikmede cikar canim silikte olsa cikar gecikme sadece mevsimsel olabilir emziriyoruz ondanda olabilir strese baglo olabilir baksana cok olmus geciken gecen actim bende boyle bir post 2 ay geciken bile var onunda testi negatifi bu ara gercekten cok geciken insallah benimkide sadece normal gecikmedir tirsiyorumm😄