Çok sevgili anneler kızım 7 ayını bugün doldurdu anne sütü alırken 4.ayda birden meme bıraktı biberonu vermedim mamayı bile kaşıkla içirdim şimdi ek gıdaya başladım ama onda bile zorlanıyorum biberonu ilerde alır mı aptamili önermiyorlar bebelac alayım diyorum bebelactan memnunmusunuz kilo olarak geriden geliyor evden çıkamaz oldum yemediği için uykusu bile sadece kendi beşşinde uyuyor aneme bile gitsem kanepede uyumuyor psikolojik olarak çöktüm sürekli aglıyorum aç kalıyor ek gıdayı yeniyor 5 6 kaşık ne yapmalıyım ne olur yardımcı olun