Merhabalar, bebeğim 45 günlük meme artı mama gidiyoruz ama mama ağırlıklı besleniyor yaklaşık iki haftadır kakasını yaparken çok ağlıyor zorlanıyor ikidir zeytinyağı ile uyararak yaptırıyorum ama bubu da yapmak istemiyorum mamadan mi acaba diye düşünüyorum sizin kabız yapmayan mama öneriniz var mı nasıl düzeltilir ? Teşekkür ederim şimdiden