Yok diline baktım oyle yapışık degil kızım üç aylık sabahtan beridir beşki 100 cc bile içmemiştir cünkü sürekli bogazında kalıyor korkuyor bır dahada içmiyor ac kalıyor biberonda degiştirtim lonsinoh az akışlı biberon aldım omda bile boguluyor kac kere elimde morardı