rabia40 benim oğlumda mamayla besleniyor hiç saymadım ama uyanıkken 2,3 saatte kendi nezaman acıkırsa veriyorum doktorumuz acıktığı zaman ver saat tutma dedi aç bekletemeyiz dedi sonuçda ki kıyameti koparıyor açken uykuda beslemek tıkandı korktum ki benim doktorum aç kalabilir dedi uujyosa basen 4 saat bazen 6 saat uyuyor kendi uyandığında yine 100 cc veryrum ama bu aralar kusmaya başladı biraz kısalım dedik doymuyor kıyamıyorum 2 aylık için 6.7 saat aç kalmak çok geç bence 3 aydan itibaren uzatılıyor 2 saatte bir beslenmeli diye biliyorum ben