Birannebirogul Arkadaslar su cocuk ıcın 300 TL ve sut ıcın 180 TL olan yardımdan bahsediyorum. Maas zaten yatıyor dı mi? Alan var mı? Nerelere nasıl basvurdunuz 😊
Yesim57 Birannebirogul canım biz geçen başvurduk. Sosyal hizmetler binasına gittik bebeginin kimligiyle kayıt oluşturuyor nisanın 15 inde ptt den sen alabiliyorsun sadece. Süt parasını da sgk dan başvuru yapılıyormuş