Selam güzel anneler
Kızım 11 aylik. Alt iki dişi yeni çıktı. Üst ikilerde kabarmış kaşınıyor. 1 haftadır dışkısı ishal kıvamında. Ama ne bir ateş,iştahsızlık,keyifsizlik hiçbişi yok. Ama ishal düzelmiyor yani dışkı çoğunlukla hep cıvık. Dişten kaynaklı diye düşündük. Ne kadar sürüyor diş kaynaklı ishal ? Bugün azıcıkta mukusluydu kakası. Başına bu durum gelen var mıdır ? Anne sütü de alıyor bu arada