Kızlar bişey sorcam kafam çok karışık 6 aya kadar çok güzel emdi sadece anne sütü aldı ek gıdaya geçince gündüzleri mememi ıhh diyo itiyo emmek istemiyo 8 buçuk aylığız bu arada ama çok güzel kahvaltı yapar öğlen bi bebek kavonuzu yoğurt yer sonra her gün kıymalı yemek yaparım haftalık kemik kaynatırım peynirini herşeyini evde yaparım dışardan hiç bişeye güvenmem vermemde. Sorum şu her koyduğum kaseyi hep bitiriyor 2-3 saatte bi bişeyler yer sürekli her gören bu yemeye nasıl zayıf böyle dio 8 kilo. Bende şaşırıyorım gün boyu mutfaktayım ne sağlıkysa yulafunundan neler neler yaparım hep yer gündüz uykusundan uyanınca beni emiıyo 2 kere bide gece boyu uyanıp emiıyo. Gece uymadan önce yulaf ezmesi muz veya elma falan yapıyorım koca kase onu yiyor falan ama az emdiği için herhangi bişey kullanmam gerekiyor mu az emdiği için mi zayıf acaba anlamadım. Var mı fikri olan doktorumuz izinde gidemediğim için soramadım bu ay merak ediyorım