Ocakannesii Kızlar 2,5 aylık bebeğim var genel olarak uyurken ara ara sıçrıyor bazende yüzünü buruşturup ağlıyormuş gibi oluyor korkuyor vs bunlar normal mi ve ne zaman geciyor acaba tahminen ilk bebeğim olduğu için sormak istedim cevaplarınızı bekliyorumm🌸
Smhablt Ocakannesii tam benim bebegimi tarif etmişsiniz ☺️Bizde 2.5 aylıgız ben uyurken ince bi müslin örtüyle kollarını yana sıkıştryrum dha rahat uyumaya başldı
Ocakannesii Ygmryldrm Kollarını çıkarmak için ne uğraşlar veriyor görseniz onuda istemiyor 😄 Birde gazını cıkarıyorum gazlı bir bebekte değil aslında sanki rüya görür gibi oluyo anlık bi korkusu oluyo ilk aylarında bebeklerde oluyor mu acaba diyorum çok teşekkür ederim🤗🤗
Ocakannesii Mirzaninannesii Maalesef kundakla arası hiç iyi değil ellerine aşık bir oğlum var yaptım denedim ama istemedi 😄 Sanırım büyüdükçe normalleşiyor inşallaj biter kısa zamanda🙏🏻
Ocakannesii Aslan1720 İnan uyutmak icin çabaladım yatırdım uyudu tamam oh dedim bi sıçrama bi korku ağladı vs kalktık yeniden simdi tekrarlıyorum aynı şeyleri yenidoğan dönemlerinde oluyo sanırım birde annem falan bebekler normal diyo bol bol okuyorum bende
Aslan1720 Ocakannesii sıçrayarak uyanma bizde aşı ve sünnet olduktan sonra çok olmuştu hiç uykuya dalamıyodu ama geçti gibi şimdi daha önceleri ağlayarak uyanıyordu bazen şimdi oda pek kalmadı yavaş yavaş normalleşcek inşallah🤲🏻
Ocakannesii Smhablt Ben yarım kundak yaptım asla istemedi onu bıraktım uyurken kollarınıda örttüm cıkarmaya cabalıyor kendi kendine ama şöyle birşey okudum 3. Aylarına kadar doğduklarını ayırt edemiyorlarmış sıcramalar normal diyolar insallah gecer rahat ederiz uykusu bölünüyo başa sarıyorum uyutmak icin😌
Elifsmomm Ocakannesii canim benim kizimda tam o donemde sicriyodu uyaniyodu normalmis, asil sicramazsa bi anormallik var demekmis arastirdim ve simdi 3 ay 7 gunluk olduk gecti sicramalari sadece arada ruya goruyo heralde aglayarak uyaniyo ama bu gayet normal bence 😊
Ocakannesii Elifsmomm Bende biryerde okudum 3. Aylarına kadar doğduklarını bilemiyorlarmış düzelir falan diye görmüştüm sizinkide geçmiş sanırım böyle bir durum var çok uykuyla aramız yok uyutuyorum bide bu sebepten uyanıyor tekrar aynı seyler uyutmaya çalışıyorum inşallah geçer bizimde😊
Nazalpcan Ocakannesii anne karnındaki dar ortamda zannediyormuş hareket edince de birnevi boşluğa düşme hissi yaşıyormuş doktorumuz söylemişti aglamakli olduğu zamanlarda basını okşayıp öpüyordum elini tutup ben burdayım annecim diyordum ve rahatliyordu.🙂
Ocakannesii Nazalpcan Ne güzel dedin içgüdüsel olarak bende hemen ellerimle kendimi hissettirmeye çalışıyorum ona sakinlesiyor kucağıma falan alıyorum yüzünü ağlamaklı görünce içim gidiyo inşallah yavaş yavaş azalır huzurlu uykuda cok önemli teşekkür ederim 🥰
Oglununannes Ocakannesii oğlumda öyle ama babam ona muska yaptırdı çok şükür onu takınca öyle bir sorun yok 4 aylık bu arada 20 günlükken korkuları başladı konuşurken bile korkuyor öksürmeye korkuyorum birden ürküyo diye ama bu muska ise yarıyor bazen kucağıma ilka gelmek istiyor hele takmadığımda çok daha korkuyor