Kizlar merhaba 13 aylik bir kızım var size naçizane ne ise yarıyor ne yaramıyor kendi deneyimlerimi yazmak istiyorum belki birilerinin işine yarar
#mama olarak hepsini denedim diyebilirim en memnun kaldığım humana oldu ve hala onunla devam ediyorum
#bez olarak prima aktif bebek abartısız hepsini denedim en ucuzundan en pahalıya parasına değen tek bez oldu
#emzik biberon philips avent 1 kez alın rahat edin sürekli değiştirmek zorunda kalmayın
#bebek yatagi anne yani olanlardan uzak durun en fazla 3 ay kullanılıp konacak yer aranıyor park besik en güzeli isin bitince hop kaldır
anakucagi şiddetle tavsiye ediyorum 8 ay hayatımı kurtardı
#oyun halisi en gereksiz olan şeylerden biri bebek küçükken kanepenin kirlenti ve duvardaki tablo daha dikkatini çekiyor az hareket etmeye başlayınca yatmıyor zaten üzerinde
#pisik kremi bir çoğunu denedim en iyisi bepentol baby
#cok fazla oyuncak almayın derim bir süre sonra çabuk sıkılıyor bebekler ve bir çoğunun dönemi geçiyor zamanla tek tek almak daha mantıklı fisher price eğitici kopekcik tek pisman olmadığım oyuncak
#travel sistem bebek arabası hic almayın hem yer kaplıyor hem kullanımı cok zor e bebekte 300 liraya satılan baby plus ondan kat kat fazla is görüyor
#zibin konusunda asla fazla para vermeyin yine e bebek de 5 al 4 ode gibi kampanyalı olanlar is görüyor çabuk büyüyor bebekler bir çoğu giyilmeden kalıyor çünkü
#sampuan ve ıslak mendil konusunda uni baby en memnun kaldığım marka oldu pişik yada herhangi bir yan etki yapmadı
Şimdilik aklıma gelenler bunlar dediğim gibi hepsi naçizane tavsiyelerim her bebek farklıdır belki bende ise yarayan başkasında ters etki gösterebilir ama ben çok para harcadım deneme yanılma yoluyla gittim çoğu bezim ve mamam hatta beşiğim ve travel arabam boşa gitti siz bu hataları yapmayın diye yazmak istedim …