Slm kızlar. İlk bebeğimde 3 ay çektim. Göğüs yarası bir türlü geçmedi. Çocuğumu rahatça emzirmemek içimde ukde kaldı. Şimdi doğumum yaklaşıyor. Çok korkuyorum. Yine aynı şeyleri yaşayacağım diye. Avent göğüs kalkanı, gümüş kapaklar falan işe yarıyor mu. Kullananlar yorum yapabilir mi. Alayım mı bunlardan