5 gün önce 4. Ay aşımızı olduk o akşam hafif ateşlendi ama günden beri aşırı huzursuz. Gece de sadece emmek için 2 kez kalkan çocuk gitti yerine dakika başı kalkan çocuk geldi.. ayrıca sanırım diş çıkaracak eller hep ağızda salya tükürük ne yapacağımı şaşırdım. Atakmıdır dişmidir aşının yan etkisimidir huyumu değişti anlamadım. Yaşayan var mı ?