aysenur16 Kızlar 3 aylık bebeğim iki gündür kabız hiç tuvaletini yapamıyor gazda çıkaramıyor reflüsü var diye ilaç kullanmya başlamıştık gaviscon toz olrak birde motilium şurup onlardan snra böyle oldu yni aşı oldğı için duşta aldıramıyorm ama baya bi msaj hareketler flan yaptrdm ynede olmadı bugn ilaçları içirmedm zaten böyle bşey yaşayan varmı neler yaptınız😢
Morfrenk aysenur16 karnını zeytinyağıyla ovun güzelce, ayaklarını bisiklet sürer gibi çevirin 5 10 dakika. Sonra makatına zeytinyağına batırdığınız kulak çöpünü sokun birazcık çok az ama sürekli yapmayın bunu, ayaklarını da karnına bastırın biraz.
NicoRobin aysenur16 eğer emiyorsa yenidoganın 10 güne kadar kaka yapmaması normal kabul ediliyor. Mama için de aynı şey geçerli mi onu bilmiyorum. Siz yine de çok müdahale etmemeye çalışın. Eğer bariz bir sorun varsa 1 çay kaşığı kadar zaytinyağı içirebilirsiniz ya da mama kullanıyorsa mamasına ekleyebilirsiniz. (Doktor önerisidir)
aysenur16 Dediklerinizin hepsini yaptım zaten arkadaşlar ama yinede aynı değişmedi 🤦🏼♀️Doktora götürsem mi diyorum 2-3 gn tuvalet yapmaması abartılcak bişey değil mi ben mi korkuyorum anlamadm
Ececik07 aysenur16 1 hafta yapmasa da normal ona kabız demiyor zaten doktor. Siz ilaçlarını aksatmayın. Bağırsaklar her yeni şeyde tepki verebilir. Poposunu uyarmayın da zeytinyağı içirebilirsiniz